Tänapäeval kolib järjest rohkem ettevõtteid oma reklaamiga internetti ja võimalusi enda turundamiseks on rohkem kui eales varem. Sotsiaalmeedias silma jäämiseks on vaja aga erinevaid oskusi, mida võib olla ettevõtte juhtimise või teiste ülesannete kõrvalt keeruline selgeks saada. Nii tekib paljudes ettevõtetes vajadus uue inimese järele, kes oleks kursis digiturundusega ja aitaks ettevõttel oma sihtrühmani jõuda. Kuid kas alati on mõistlik ise pusida või tasuks hoopis pilgud suunata mõne digiturundusega tegeleva agentuuri poole? Selles artiklis oleme välja toonud mõned põhjused, miks tasuks turunduse jaoks kaaluda välise abi kaasamist.
Teed koostööd oma ala spetsialistidega
Turundusagentuuridel on üldjuhul juba pikaaegne kogemus valdkonnas. Neil on laialdased teadmised erinevate turundusstrateegiate ja -kanalite kohta. Näiteks võivad nad aidata teil välja töötada tõhusa sotsiaalmeedia strateegia, mis aitab teil jõuda sihtrühmani ja seeläbi suurendada oma jälgijate arvu ja müüki.
Hoiad ressursse kokku
Kuigi esialgu võib tunduda turundusagentuuri palkamine kulukas, siis tõenäoliselt oleks täiskohaga turundusinimese (ja võib-olla ka tiimi) palkamine Sinu ettevõtte jaoks suurem kulu. Nii hoiad oma väljaminekud kontrolli all ja tead täpselt, mis selle raha eest saad. Lisaks ei kulu teil enam energiat, mida saaks mujal kasutada, turundusideede genereerimisele.
Sulle jääb rohkem aega
Just väikestes ettevõtetes tegeleb turundusega tihti kas omanik ise või keegi, kelle tööks turundamine tegelikult ei ole. Nii ei pruugi olla turunduse tulemused maksimaalsed, aga ka muu töö kvaliteet võib selle all kannatada. Kui usaldate enda turundamise agentuuri kätte, jääb teil rohkem aega tegelemaks päriselt äriga ning saad oma tegevustele ka paremini keskenduda, kuna tead, et turunduse poole eest on hoolt kantud.
Tugev algus
Väikeettevõtetele võib tunduda, et kohe ei tasugi turunduse peale kulutama hakata. Kui aga toodet või teenust juba algusest peale tublisti turundada, jõuad suure tõenäosusega hoopis varem palju rohkemate klientideni, kui muidu ehk oleksid jõudnud. Seega on turundus see koht, kuhu tasub raha suunata algusest peale.
Mõõdetavad tulemused
Kuna agentuuridel on laiad teadmised erinevatest turunduse osadest, saab tulemusi ka reaalselt mõõta. Turundusstrateegiat luues pannakse paika eesmärgid, mida soovitakse saavutada. Kindla aja pärast vaadatakse tulemused üle ja on selge, kas soovitu saavutati või tuleb senist strateegiat kuidagi kohendada.
Kokkuvõtteks võib öelda, et digiagentuuri turundusse kaasamisel on kasu kindlasti nii suurel kui väiksel ettevõttel. Kindlasti tasub kõigepealt teha ise veidi eeltööd, mõelda välja, mis on Sinu ettevõtte vajadused ning soovid ja vaadata, kas agentuuri käekiri klapib selle visiooniga.