Kuidas tagada kliendile e-poes hea kogemus?

E-poodide üha kasvav populaarsus tähendab seda, üha enam inimesi eelistab e-poode tavakauplustele ning konkurents veebipoodide turul on tihedam kui kunagi varem. Seetõttu on oluline tagada, et kliendid saaksid oma ostudega veebipoes võimalikult meeldiva kasutaja- ja ostukogemuse. Kliendikogemus on üks peamisi tegureid, mis mõjutab kliendi otsust e-poe valikul ja toob kliendi hiljem ka tagasi. Toome välja mõned asjad, millele e-poodi luues kindlasti tähelepanu pöörata.

Kasutajamugavus

Kui e-poodi pole mugav kasutada, siis klient sealt tõenäoliselt ostu ka ei soorita. Oluline on, et e-poes oleks lihtne navigeerida ning tooted oleksid jaotatud lihtsalt ja loogiliselt. Kindlasti on hea, kui poes on olemas ka otsingu võimalus – nii leiab klient vajaliku kauba kõige kiiremini. 

E-poe välimus

Ilusa ja atraktiivse välimusega e-poodi kasutab klient suurema tõenäosusega ja see loob kliendis ka usaldust. Kui veebipood näeb välja iganenud, siis ei pruugi see kliendile kõige kindlamat ja meeldivamat tunnet jätta. Veendu, et Su e-pood on visuaalselt ilus ning ka tooteinfo oleks ajakohane ja korrektne.

E-pood, mis töötab nii arvutis kui telefonis

Tänapäeval kasutab enamik inimesi suureks osaks toiminguteks oma nutitelefoni, ent ikka on mõned veebipoed, mis telefonis nii hästi ei tööta kui arvutis. Kui klient telefonis Sinu e-poes oma ostu sooritatud ei saa, valib ta selleks mõne muu e-poe ja Sina jääd kliendist ilma. 

Korduma kippuvad küsimused

Poodeldes tekib inimestel ikka küsimusi nii toodete, tagastuste kui saatmise kohta. Kogu kokku korduma kippuvad küsimused ja pane kirja nende vastused. Nii leiab klient kiirelt oma murele lahenduse, saab oma ostu kiiremini sooritatud ja ka klienditeeninduse koormus on väiksem.

Ilusad ja tõesed pildid

Kuna e-poes shopates riideid selga proovida ja kaupa üle vaadata kohe ei saa, on väga oluline, et Sinu e-poes kasutatavad pildid vastaksid ka reaalsusele. Lisaks kutsuvad ilusad ja professionaalsed pildid rohkem ostma, kui halva valguse ja kvaliteediga justkui põlve otsas nikerdatud pildid. Seetõttu ei tasu kvaliteetsete piltide pealt kokku hoida – võta seda kui investeeringut oma veebipoe edusse.